lottenaarbeneden.reismee.nl

De tweede en derde maand

Dag lief thuisfront,

ben ik weer! Na veel vraag van mijn lieve megafans heb ik eindelijk weer tijd om jullie een update te geven

Waar zal ik beginnen.. Allereerst zijn als het goed is de bedwantsen dood!! De insectenman is twee keer geweest en hij zei dat ze nu dood moeten zijn, dus laten we daar maar vanuit gaan In de tussentijd is het natuurlijk ook carnaval geweest, wat ik gelukkig hier heb kunnen vieren: met een hele groep Nederlanders (en buitenlanders die niks snapten van wat er aan de hand was) in een hostelbar lekker bier drinken en dansen op carnavalsmuziek

Verder ben ik erachter gekomen dat Maddie en Alex om te kopen zijn door ze filmpjes te laten zien van Abel en Kiwi, sowieso vinden ze katten en honden helemaal geweldig, dus als iemand nog leuke dierenfilmpjes heeft: stuur maar door! Het gaat steeds beter met de meisjes dus dat is heel erg fijn, soms zijn ze nog wel irritant (het blijven kinderen natuurlijk), maar ze geven steeds meer kusjes en zeggen steeds vaker "I love Lotte" en "Lotte is de beste", dus hopelijk gaat het alleen nog maar beter worden

Het leukste van de afgelopen paar weken is dat ik op vakantie ben geweest! De familie ging op een cruise naar Singapore (!), dus ik kon lekker zelf reizen. Ik ben eerst een week naar Tasmanië geweest; ZO ONTZETTEND MOOI. Hier ging ik met een 8 daagse tour mee. De eerste 3 dagen van de tour waren dagtripjes rond Hobart (de hoofdstad), alleen die groep was niet wat ik had verwacht; een man van 75+, een vrouw van 85+, een man van 40+, de tourguide en ik. Eerst vond ik het best stom, want ik dacht dat de volle 8 dagen met eenzelfde groep jonge mensen zou zijn, maar eigenlijk was het achteraf gezien best gezellig en grappig. De laatste 5 dagen was wel wat ik verwacht had: met een groep van 13 jongeren door het eiland rijden met een tourguide. Elke dag moesten we om half 7 opstaan en in de bus zitten voor half 8. Dan gingen we rijden naar de activiteit van de dag; dat was eigenlijk elke dag een hike in een heel mooi natuurpark en stops op kleine mooie plekjes. Erg vermoeiend, maar erg leuk en ook nog eens hele leuke mensen ontmoet. Een topweek dus!

Na Tasmanië ben ik naar Brisbane gevlogen om daar Maartje op te zoeken (dat meisje die eind februari naar Melbourne was gekomen om ons op te zoeken). Nieke (een ander meisje van de Sydney trip), zit hier ook dus die heb ik ook nog gezellig gezien. Het was wel even omschakelen om van het o zo mooie natuurrijke Tasmanië weer in een grote stad te komen, maar ik ben erg blij dat ik hun weer gezien heb en heb gezien waar zij nou wonen en leven. Het was lekker zomers weer en een gezellige boel, dus dit was ook een geslaagd weekje

Vandaag ben ik weer teruggekomen in Melbourne bij het gezin. Ik vond het best spannend of de kindjes me gemist zouden hebben of dat ze afstandelijk zouden doen, maar zodra ze me zagen, kwamen ze knuffelen en alles vertellen over hun vakantie, dus dat was heel leuk terugkomen Misschien dat dit minder gaat worden zodra ze weer naar school moeten (het is hier nu paas/meivakantie), dus ik ga er maar goed van genieten..

PS. Foto's erbij zetten gaat nogal lastig, dus als je graag foto's/video's wil zien moet je me even een appje sturen

Reacties

Reacties

Miranda

Zie je wel, oude mensen zijn soms ook gewoon leuk. ??

Johan

Jij bent druk bezig een "wereldmeid" te worden ?!
En als iets "natuurlijk" mooi is, is dat wel Tasmanië, blijkt ook uit jouw ervaring.
Ff werken en doorrrrr, naar de volgende vakantie!

Monique

Wauw, Lotte!
Wat een mooie ervaringen allemaal!
Geniet er maar lekker van!
Groetjes de Timmertjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!