lottenaarbeneden.reismee.nl

De zesde en laatste maand

Dag lief thuisfront,

ben ik weer! De laatste maand alweer.. Het is echt enorm snel gegaan! Het lijkt als de dag van gisteren dat ik hier aankwam.

In deze laatste maand heb ik niet zo heel veel gedaan. De meisjes hadden twee weken "wintervakantie", dus die weken heb ik veel gewerkt. We zijn vaak naar de bieb geweest en we zijn naar een indoor speelpaleis geweest samen met Romana en haar twee meisjes. Dit was erg leuk, totdat Maddie en Alex op elkaar waren gebotst in de glijbaan... Maddie's twee voortanden zijn hierdoor naar achteren geduwd, waardoor ze nu een beugel gaat krijgen. Volgens mij vindt ze het niet zo erg, want ze wilde altijd al naar de tandarts toe! Ze komt er vanzelf wel achter.. Iedereen was natuurlijk erg geschrokken, maar gelukkig is het nu weer helemaal prima.

Verder ben ik met Lea (mijn vriendinnetje uit Duitsland) naar Wilsons Promontory geweest. Dit is een heel mooi natuurpark en het was ook nog eens Lea's verjaardag! Het was niet zulk heel goed weer, maar gelukkig regende het alleen toen we in de bus terug zaten. Lea's verjaardag hebben we dus goed gevierd!

Ook ben ik met mijn gastgezin naar Sovereign Hill geweest, dit is een oud mijndorpje op een berg in het noorden van Melbourne. Alles is hier nagebouwd hoe het er in 1800/1900 uit zag, heel leuk om te zien. Omdat het winter is, deden ze nog iets speciaals, namelijk "Christmas in July". Het hele dorpje was versierd met kerstversiering en overal stonden kerstbomen! 'S avonds als het donker werd kwamen er ook nog allemaal lichtprojecties op de huisjes en nep sneeuw! De meisjes vonden het de "beste kerstmis ooit". Het was echt heel schattig en leuk, maar mijn hoofd was helemaal in de war! Ik had echt het gevoel dat ik thuis kerstmis aan het missen was

Verder heb ik niet zoveel bijzonders gedaan. Vooral gedronken en gegeten met mijn vrienden hier en de plannen voor de reizen na het au pair avontuur regelen! Deze reizen ga ik bijhouden op Polarsteps, dus als je wil kan je me daarop verder volgen : https://www.polarsteps.com/LottevanLoon

Terwijl ik dit schrijf zijn papa, mama, Meike en Dide hierheen aan het vliegen.. Nog maar een paar uurtjes en dan kan ik ze EINDELIJK weer knuffelen!!

Dit was mijn laatste verhaaltje alweer.. Ik hoop dat jullie zo een beetje een idee hebben gekregen van mijn au pair avontuur! Het voelt heel gek om nu mijn laatste paar dagen in te gaan, maar het is goed geweest. Het gastgezin was echt heel fijn en heel lief, ik ga ze zeker missen! Het echte echte avontuur gaat alleen nu pas beginnen...

Reacties

Reacties

Miriam

Zit dit nu in Hongkong te lezen. Ik kan ook niet wachten♥️

Anita

Lieve Lotte inderdaad de tijd is omgevlogen zo staan we nog in den Brink met zun allen en zo zit je au pair avontuur erop. Op naar de volgende uitdaging maar eerst papa, mama, Meike en Dide knuffelen. Heel veel plezier xxxx

Jet

He stoere Lotte. Tja aupair zijn en in Melbourne wonen kun je al. Tijd voor het volgende level Wat heerlijk dat jullie even kunnen bijtanken en knuffelen. Geniet heel erg van elkaar, de mooie reis en het avontuur daarna ! Het zal ook wel weer snel november zijn.. en ik ben blij dat je kerst met de fam niet echt gaat missen. ?

Yvonne

Ik vroeg me al af waar je was toen we het familie kerstdiner aan het wandelen waren ?.
Maar een super ervaring rijker en zo met je familie vakantie vieren en daarna nog een stuk van de wereld verkennen. Geniet er van

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!